Geçen Bi video gördüm hemen diyeyim kadının orda dediğini
"Toplum olarak yaptığımız en büyük yanlışlardan biri bu. Bi kızım oğlum olsun diye çocuk yapılmaz. Evliliğim kurtulsun diye çocuk yapılmaz. ÇOCUĞUM YALNIZ KALMASIN Bİ KARDEŞİ OLSUN diye çocuk yapılmaz.
Keşke herkes doğurup doyurabildiği kadar değil de; sevgisi, şefkati, merhameti ve sabrıyla muamele edebileceği kadar çocuk doğursa.
Sonra o yapalım Bi çocuk daha olsun diye doğurduğunuz çocuğa gerekli sabrı ve şefkati gösteremeyince yani Bi ailenin yarım bıraktığını o çocuk Bi ömür tamamlamak için uğraşıyor." demişti kadın.
Tabi bunu size yönelik söylemedim ama ‘yap Bi tane kardeşi olsun’ diyenler bunu bilmeli.
Bi anne doğurur. Ama maddi manevi ona yetebilecek mi? Buna bakmaları lazım. Eskiden atarlarmış sokağa bizleri, doğurmak kolaymış. Şimdi öyle değil ki, Ekonomi bile öyle değil.
O yüzden kimsenin lafına kanmayın.
Yarın Bi gün o doğurduğunuz çocuğa herkes diyecek ki ‘abin kardeşsiz kalmasın diye doğdun sen’
Bu kez çocuk beni sevmiyorlar mı diye düşünecek.