momyumy valla benim elim
Ayağım onsuz yapamam iki yaşında suan dışarıya çok çıktığım için uzun süre daha kullanırım. Bazen evde uyutmak zor gelir hemen dışarı çıkar bebek arabasında uyutur eve yatağına koyarım. Avm de falan çok gerekli, Avm de şerbetler gezdiğimde ortalığı birbirine katar zaten bende öyle bir şeye bakamam. Kısaca 2 4 yaşa kadar gerkeli bence