Mdmrl Bebeğim 3 aylık koltuk altı derisimi soyulmuş anlamadım beyaz beyaz bişe vardı Deri gibi aldım bezle Kıpkırmızı piste kokuyor pişik mi oldu Ne oldu anlamadm 😢
MerveBH04 Mdmrl bizimde kasıklarında var maalesef geçmek bilmiyor doktor sık sık yıka dedi ama ne fayda
Arenn Mdmrl pişik olmuştur bizde fe olurdu yazın hatta terlerse olur hemen hamazinc sürüyorum sabaha geçmiş oluyor eczaneden alın bence her bezinde sürüyorum dr önerdi hiç pişik olmadık şükür
Arenn Mdmrl tam bilmiyorum ama yakındır heralde içeriği sürebilirsiniz çok okuyorum pişikte onu kullanan