minikkadin bebeğim 11 aylık emziriyorum , her ay düzenli şekilde regl oluyorum , ama tanıdığım bir kaç arkadaşım emzirirken regl olmuyordu , normal bence bu . Bende bir süre regl olmam diye seviniyordum 🙈. Cok sancılı geçiyor çünkü . Ama sonuç öyle olmadı (:)