Kızlar adetim 4 gün gecikti test yaptım negatif çıktı kahverengi akıntım var ve adet olacakmışım gibi histe var ama adet olamıyorum bu ay stres sıkıntı heyecan sinir ilaç felan kullandım bundan olabilirmi Allah İn gücüne gitmesin ama kızım daha küçük h istemiyorum Allahım olmayanlara nasip etsin akıl verin kızlar napabilirim