hayalkbr Allâh sağlıcakla büyütmeyi nasip etsin 🌸. Güzel anne siniri stresi bir adım gerimizde bırakmaya gayret ediyoruz. Bebekler sadece aç oldukları zaman meme istemez, gazı vardır, annesini özlemiştir, sıcaklığını yakınlığını arıyordur. Güzelce sar sarmala öp kokla. Evet çok yorucu zor ama ayrıca güzel günlerdesiniz. 14,5 aylık oğlum var buradan sesleniyorum bazen gelsin de öpeyim koklayım diye yapmadığım şebeklik kalmıyor 😅.
Kolik bebeklerde 3+3+3 kuralı vardır. 3haftaya ulaştıktan sonra haftada en 3gün ve en az 3 saat ağlama nöbeti geçiren bebeğe kolik bebek denir. Her gazı olan bebek kolik demek değildir. Kolik bebeklerde de gaz durumu yaşanır.
Ve bunların dışında masaj yaparak da bebeğini rahatlatabilirsiniz. Youtube’da bu konu ile ilgili çok güzel videolar var