Merhabalar, 10 gün önce doğum yaptım fakat 3 gündür sürekli ağlama isteği yaşıyorum akşam olup hava kararınca kasvet çöküyor sürekli mutsuzum hayatı sorgulama başladım eşimi sürekli daimi yanımda istiyorum onun üzerine çok düştüm bu normal midir? Ne zaman geçer ne yapılmalı böyle olan varmı oldumu konuşalım bayanlar😞