Merhaba kızım 8 ay 25 günlük rotavirüse yakalandı 3 gündür böyle ilk gün 4 defa kustu mamayı yediği zamanda daha sonra kusmadı kesildi ishali çoğaldı ve ateşi çıktı şuan 3. Gündeyiz ateşi yok ama ishal hiçbir şey yiyip içmiyor mamayız zorla veriyorum 2-3 saatte bir yerse yiyor 60-90 cc içiyor su çok az içiyor hatta içmiyor bile ve mama yedikten sonra 2 dk sonra ishal yapıyor çişini yapmıyor hep ishal doktor yatırmadı mama az da olsa yiyorsa ve keyfi de yerinde gibi dedi yatırmadı sizce ne yapmalıyım