İyi geceler anneler ben önceden Molfix kullanıyordum oğluma iyi gelmedi pişiğine doktor bez değişikliği yap dedi ve yaptım bim bezi aldım Jenny willy diye bir marka 3 gün sonra pişiğine iyi geldi memenun kaldım ve bugün eşim tekrar bez almaya gitti ve 6 numara normal olanından aldı 5 numarada premium serisinden aldı kremli yazıyor
Sizce hangisi daha iyi önceden kullanan var mı bu kremli diyor yapısı vs nasıl daha kullanmadım elimin altında bi 10 tane var bitince kullanacam hangisinden memenunsaniz ondan hep alayım