Gunestalha 1 buçuk yaşınd ve hl gece kalkıyor karnı tokda olsa kalkıyor 3 5 6 7 yani bir kaç defa denedim vermemeyi ama yok çok ağlıyor ya komple birden keseceğim yad geceleri kesip sonra gündüzde vermememeye mi başlasam çıkamıyorum işin içinden
cokbilmismom Gunestalha 2yas aynı durumdayim. Ben direk hepsini keseceğim. Şimdiki aklım olsa kesinlikle bir yaştan sonra bırakırdım emzirmeyi gittikce çok daha bagimli ve inat oluyorlar çünkü iş içinden çıkılmaz bir hal alıyor. Ben direkt keseceğim çok araştırdım öyle güzellikle gel meme yerine sarılalım demelerle benim ki olmuyor maalesef
Mylittlebaby_ Gunestalha Siz kararlı olursanız ve krizlerini sakinlikle karşılarsanız insallah alışıyorlar. 3 gece sonra daha az kriz oluyor sonra belki geri dönermi diye ısrar oluyor ve sonra kabullenıyorlar. Gece uyanmaları bir anda kesilmiyo tabi meme diye aglamasa bile alıslanlıktan uyanıyorlar ama zamanla o da azalıyor eger diş vs baska bı derdi yoksa uyuyorlar. Benım oglum hala 1-2 kere uyanıyor kesintisiz uyudugu nadir günler oluyor
Gunestalha cokbilmismom aynen öyle bende sarılıyorum ninni açıyorum su vs veriyorum yok olmuyor ben zaten 2 yaşını bekliyorum doldursun komple keseceğim dinen 2 yaşa kadar emzirmeliyiz ama işte gece belki bırakır bir umut diyorum ama yok