dalezgi41 Bugün 2. Ayımızı doldurduk. 2 gündür sürekli 20 dakika ve 30 dakika da bir uykusundan uyanıyor. Sürekli ağlıyor ama.gaz sancısı yada ağrısı yok. Böyle bir problem yaşayan var mı acaba
dalezgi41 Karninida doyuruyorum ağladıkça meme veriyorum bu sefer de sussun diye verdiğim memede süt kalmıyor