Arkadaşlar daha once de yazmıstım kızımı gonderecem dıye neyse en son kı durundan sonra başka kreş dd baktım oryantasyondan dolayı gıttıgım ıkıncı kreş oryantasyon yok dedı cocugu 9 da bırakacaksın akşam 5 de alacaksın hıcbır şekılde cocugu kamera dışında goremezsin dedı orda 20 senelık bır egıtımcı bayanda vardı cocugunu bırakan bana bende oyle bıraktım senın dedıgın bağı olmayan cocuklarda olur gıbı gıbı bır surru şey sacmaladı beyse ksıacası ben yıne burdakı bayan arkadaslara gore gıdecem bırden bırakmayacam kontrollu bır şekılde gıdecem