defnesenaa ecmiş olsun oncelıkle cok zor bir ay sızı beklıyor ben cok zorlanmıstım dış ve iç dıkıslerım vardı bıde enf kapmaması ıcın ayrıyetten ilgilenöiştim benım cabım cok acıyodu doktorum hastanede bı tane su hazırladı kızarıklık vardı dolaba koyup pamukla dıksılı yerlerı sılıp altım acık bı sekılde yatakta yatıyordum kuru tutmalısın oncelıkle tuvaletten korkma eger tutarsan daha cok kotu oluyor sadece hıjyenıne dıkkat et ve yat otururken cok acıyor ben emzırme yastıgıne oturuyordun ortası boş ya rahat edıyordum