mommother38 Kızlar 1 yaşında park yataktan atlayıp düştüğü için korkup odasında yatırmaya başladım yatağı korunaklı diye ama 6 aydır uyumuyor doğru düzgün sürekli ağlayıp uyandığı için bende onunla yatıyorum bu durum beni çok zorluyor tavsiyeniz varmı