nurdan_11 Kızım 3 aylık desteksiz tek başıma ilgileniyorum babasını akşamları 1 2 saat görüyorum ondan mı bilmiyorum babasına gidince bağırıyor ağlıyor gözünden yaş geliyor 🥲 normal mi ne yapabilirim bu durumu yardım hanımlar🌸
_YanakReisinAnnesii nurdan_11 Babasıyla az vakit geçirdiği için muhtemelen. Zamanla düzelir merak etmeyin. Onlar da haklılar,sütçü kadın varken ne işleri var kıllı herifler de 😂
cokbilmismom nurdan_11 valla benim ki bir buçuk yaşına kadar babasıyla asla durmadı. Sonra oyun oynadıkça onun birseylerine dahil oldukça alıştı. Bakımına ortak olması lazım bu çok etkiler
emineaae nurdan_11 oğlum 5 aylık doğduğundan beri eşimde ilgilendi baya benim gibi sadece aglamalards dayanamıyor ama onun dışında araları çok iyi ,hiç ona gidince avlamıyor acaba ilgidrn kaynaklı olabilir mi biz hiç yaşamadık çünkü
nurdan_11 love_momy çaktırmadan veriyor babası dokunduğu an kıyametleri kopartıyor ben alıyorum susuyor😃
love_momy nurdan_11 aslında ağlasa da bırakmak lazım sakınlessın babasının kucağında eşiniz ağlamasına rağmen sabırla kucağında sakinleştirmeye çalışsın. Benim eşim sabırsız bebeğin ağlamasına geriliyor ondan çok tutmuyorum kucağında almak zorunda kalıyorum
love_momy nurdan_11 korkmayın sonuçta babasında siz durun kontrollü şekilde sonuçta babası güvenli ellerde sız de yanında durun baktınız sakınlesmıuor o zaman alın hemen almayın müsaade edın eşinize pıspıslasın gezdırsın vakit geçirmesine izin verın
linasilan Bizde 3 aylığız 2 gündür hepten durmuyor bende babasına verdim yarım saat dinlenmek için yok direk ağlıyor tekrar bende ben anlamadım aslında onların stres hormonu düşük daha rahat eder diye düşünüyordum ama 😂