Oğlum yarın 2 yaşına girecek 1 buçuk haftadır odasına zorla geçiyor ağla ağla mahvediyo kendini de beni de,gece uykusuna kolay geçerdi beraber yatardık 30dk sonra inerdim uyumaya geçerdim, şimdi ise yatağına yatırıyorum 10dk sonra yanıma in çık yapıyor 2 3 kere yapıyor bunu, sonra dalıyor yanımda ve yatağına koyuyorum😒