Yani otizm olsa ne olur olmasa ne olur sonuçta çocuk akranlarından çok geride. Eğitim görmesi lazım özel ilgilenilmesi lazım. Tanıya odaklanmayın durumu düzeltmek için yapabileceklerinize odaklanın. Ekran kesinlikle vermeyin her gün saatlerce ilgilenin ki gün gün geriye gitmesin zaman çok kıymetli.