zehraau biz 6 aylık olduk son 3 hafta öncesinde çok güzeldi uykumuz en fazla 3 kez kalkıyordu şimdi uyuyor ama mızmız bi şekilde sanki sürekli kucakta uyumak istiyor yenidoğan dönemi gibi saat başı ayaktayız