svda77 benim oğlum da 2 yaşında 27 aylık 1-2 ay önce ayırma teşebbüsünde bulundum ama o başka odada yatınca ben uyuyamadım o kadar alışmışım ki rahat ederim zannetmiştim ama rahatsız oldum yanımda istediğim bebeğimi geri yanıma aldım ve içim tamam diyene kadar beraber yatıcam😄 yani çocuktan ziyade annenin de hazır alması lazım bence🥲