zeyneppyagmur Ya nerdeyse bir senedir aynı aralıklarla bitiyo ve tekrar basliyo koyu kıvamlı ve yeşil sadece akıntı var ateş öksürük hiç biaey yok gerçekten artık yıldım ya alerji mıdır acaba