Nurnehir Ben tüp mideliyim 5.5 aylık.
Bu kararı vermek zor ama yaşamayana konuşmak kolay geliyor. Eminim ki çok yol denemişsinizdir ama bazen olmayınca olmuyor. Lipodem bende yok ama tüp mide olmuş lipodeme sahip kişiler var konuştuğum. Hepsinin ortak dediği iyi ki olmuşum. Olumsuz yazan olmadı yada videosunda surecini anlatırken.
Kendimi bildim bileli kilo sorunum var. En son ayağım topallamaya ve ağrılar başlayınca 1.5 yıldır araştırdığım şeyi icraate geçirdim. En buyuk iyikim kızımın peşinde koşamıyordum ki görenin ağzı açık kalır kızımın haraketliligini görünce. Çok diyet spor denedim ama hep geri döndü. Ameliyattan sonra doktorum bile doğru karar verdiğimi kanıtladı. 2-3 kişilik porsiyonlarla doyuyordum. Tabak kısayım o bu şu yok yani bir yere kadar oluyordu. Bir mide çıktı ben bile şok oldum o derece büyüktü.
Bazen zorlamamak gerekiyormuş o gün onu öğrendim. Ben tüp mide için yazdım iyi araştırmak süreci bilmek çok önemli. Ameliyat değil asıl zorlu kısmı ameliyat sonrası ilk 1 ay ve sonrasında ki süreç. İğne içinde duyumlarim uzun süreli kullanımda organlara hasar bırakıyormuş o yüzden o yöntemi istemedim. Kim ne dersin kulağını tıkaman lazım dediğim gibi insanlar yaşamadığı için veya ekstra sağlık sorunu olmadığı için kendi kilo verse dahi herkesi kendi gibi sanıyor.
Sormak istediğin birşey olursa cevaplarım seve seve iyi araştır tek diyeceğim bu olur.