Oğlum 7 aylık 3 aylıkken sünnet yaptırdık. 2 hafta önce pipisinin derisiyle birleştiği yerde alt kısımda mercimek kadar bir şişlik oluştu aniden. Sünnet yapan doktora götürdük neden olduğunu bende anlamadim dedi orayin neşterin ucuyla delip sıvıyı çıkarttı. Bir damla kadar iltihap aktı. 1 hafta boyunca rivanol solüsyon içinde beklettim sabah akşam 2 dakika. Bu hafta tekrar kontrolü vardı. Yine şişlik devam etti ve yine boşalttı içinden yine bir damla sarı enfeksiyon aktı sivilce patlattığımızdaki kadar. Geçmezse bu sefer orayı açıp bakacağım dedi. Biraz inmişti şişlik bu akşam yine oluştu. Başına böyle bir durum gelen oldu mu?