mutlulukkkzamani yok bizim işitme ile ilgili sorun yok sadece geniz eti alınacak . oğlumda korkuyor iğneden kan alunirken kucağıma alıp tam iğneyi damara sokacakken basliyorum burnundan nefes al ağzından ver demeye ama seri bir şekilde o oraya adapte olunca iğne girmiş oluyor azcik ağlıyor o kadar .dizede gecmia olsun inşallah kolaylıkla atlatır kuzunuz