Artık ne psikolojim kaldırıyor ne bedenim gerçekten hayattan soğumuş durumdayım elimde olmadan kızıp bagırıyorum sinir hastası oldum tahammülüm kalmadi başka bi çocuk doğurmayı bile düşünmüyorum bu yüzden öyle yoruldum ki gittikçe iyi olur düzene girer dedikçe herşey kötüleşti 1 yaşında uykusu var eskiden de gece çok uyanırdı ama akşam 8-9 da uyurdu en azından artık yok hala ayakta benle beraber uyuyor 12 lerde resmen ve sabaha kadar yüz kere kalkıyor sabah em geç 7 de kalkıyor yoruldum düzslmiyor uykusu olduğu halde direnip uyumak istemiyor ayağıma aldığım anda kendini atiyor kasıyor nolcak böyle bşlmiyorum