kelebekay Kızlar selam, bebem 28 günlük. 8:30 gibi emzirdim. 9:15 gibi 30 ml sağılmış süt içti. 9:45 gibi 60 ml mama yedi 10:15 gibi emzirdim. Bu sırada aralarda ağlıyordu. Kakasını yaptı bir ara. Normal mi bu kadar üst üste yemesi? Neyi atlıyorum?
uykuusuzmom kelebekay merhaba, gazı var mı? Benim oğlum gazlandıkça meme istiyor, emdikçe gazlanıyordu böyle bir döngüye girmiştik
patimum kelebekay gazı vardır gazı oldukça emmek yemek istiyorlar yedikçe de gazı oluyor benimkide öyleydi :(
kelebekay uykuusuzmom olabilir ama ağladıkça ve yediğinde sakinleştiğinş gördükçe biz de veriyoruz. Ellerini hırsla ağzına sokuyor. Kucağımızdayken bizi emmeye çalışıyor
annelikyolculugumm Gazdan yapıyor bu günlerinde genelde bebekler. Mutlaka gazını uzun uzun çıkarın bazen 20 dk yarım saatte çıkıyor gazları. Sırtını 8 çizerek yukarıdan aşağı ovun. Omzunuzdayken yapabilirseniz bacaklarını hareket ettirin bisiklet surer gibi kızım öyle çok rahat çıkarıyordu . Alt gazı için de i love you masaji bisiklet hareketi bol bol yapın rahatlayıp uykuya geçecektir
annelikyolculugumm kelebekay gazı çok olduğu için sevmiyor kendinizi düşünün büyük insan bile gazı varken hareket edemiyor 🥲🥲 sıcak tutmaya çalışın alt tarafını özellikle
patimum kelebekay 3 ay 15 günlük şu an eskiye nazaran daha iyiyiz tabi ki tamamen geçmedi arada sancısı oluyor ama eskiden hep kısır döngü olurdu gaz sancısı azalınca sık emme isteği de gitti 🙏