lina_ayse canım,seni o kadar iyi anlıyorum ki toplum baskısı aileni tamamlama isteği çocuğa kardeş arzusu.. yorumları okudum herkesin hayatı ve dini kendine ne kadar çok boş yorum yapanlar var, ki senin fikir sorduğun konu dini boyutu değil neyse..Hamilelik oluşursa kızının öz kardeşi zaten sende doğurup emzireceksin nasipse normalde süt anneliğinde bile annenin fıtratı çocuğa geçtiği için çocuklar kardeş oluyor seninde öz evladın görüşündeyim ki sütü geçtim karnında kanınla besleniyor doğuruyorsun ötesi mi var.. hayırlısı olsun canım inşallah herşey istediğin gibi gider 🌸