kayamommy ben 2 hafta boyunca tamamen iyileşene kadar karton bardak koydum, doktorumuz krem vs hiç bişey önermedi, oranın kuru kalması lazım dedi, ilk 2 günü atlatınca sık sık banyo yaptırın köpük değsin doğal pansuman felan dedi, cidden dediği gibide oldu, oğlum sadece 1 kere ağladı, oda operasyondan çıkmıştı, gazlı bez sarmışlar, idrarıyla birleşince yakmış orasını kıyamam, eve gelir gelmez hemen onu söktüm karton bardak koydum, gündelik hayatımıza devam ettik, hiç sünnet olmamış gibiydi