victopis Merhaba, Oğlum 1 yaşına basmak üzere ve ufak ufak adım atıyor tutunarak. Ayakkabı olarak önereceğiniz marka vs var mı?
asii71 victopis kesinlikle Vicco iki çocuğumda da bunu tercih ettim hem kaliteli rahat hem hafif ve ortopedik
organikirmik victopis vicco aldım ama ilk adım almadım. Sonraki ayakkabısını adidas aldım daha yumuşak ve daha rahat görünüyordu
gg3848 victopis ben ilk elimizden tutarak yürüdüğü dönem rahat olsun diye vicco markasının ilk adım ayakkabısını almıştım sonra adidas nike falan almaya başladım onlarında yumuşak ve hafif ayakkabılarını seçmiştim