İnternet haberlerinde gördüm. Annesinin konuşması vardı
9 yaşında abisi parkta arkadaşlarıyla top oynamaya gidince , 2 yaşındaki kardeşi de peşine düşmüş. Annesi izin vermiş, abisine “kardeşine sahip çık, salıncakta biraz oyala” demiş.
Park ve mahalle anladığım kadarıyla maalesef uyuşturucu bağımlıların takıldığı bir yer. Yine bağımlı olan bir adet mahlukat 2 yaşındaki bebeğin boğazına bıçağı saplıyor
Abisi feryat figan annesine haber veriyor vs.
Çocuk tedavi altında durumu iyi sanırım
Kınamak için yazmıyorum ama anne-baba gibi bir varlığın parkta olmaması, kardeşe emanet edilmesi , hem de parkın ve mahallenin durumunu bile bile bilmiyorum biraz garip geldi
Şimdi bu adam üç beş ay yatıp çıkacak , böyle bi insandan ne beklersin nasıl topluma karışarak ehlileşmesini beklersin???