Arkadaşlar merhaba bebeğim özellikle 3 4 gündür çok kusmaya başladı 2 aylık olacak bu çarşamba. Hiç bu kadar çok kusmuyordu çarşamba kalça cikikligi için hastane kontrolü var ozaman göstereyim diyorum malum virüsden dolayı çok gerekmedikçe çıkartmak istemiyorum. Üşütmüs olabilir mi? Ciddi birşey mıdır hemen mi goturmeliyim. Sık sık kusuyo ama az az. Bilemedim korkmaya da başladım eşimde normal birşeyi yok goturmeyelim diyor sizce fikri olan var mi