sym9 benim bebeğim de bez değiştirirken, banyo yaptırırken, kıyafetini değiştirirken çığlık çığlığa ağlardı bu hep böyle mi olacsk diye çok korkardım 🫠 1 aya doğru alıştı artık ağlamıyo şimdi 2.5 aylığız. Ağlamasının kaynağı belki gaz sancısı olabilir 🥺