Kızlar bebeğim 2 buçuk aylık normalde yatağına koyarız yanına uzanırız yüzüyle kaşlarıyla oynayarak pışpışlayarak uyuturuz ama sanırım 12. Atak haftası bizi de vurdu dünden beri sadece kucakta uyumak istiyor kucakta uyutup yerine koyduğumda 5 dk sonra uyanıyor bide uykuya geçmemek için çok direniyor gözünden uyku akıyor ama yok uyumuyor. 7 buçuktan beri uykuya geçirmeye çalışıyorum ama uyuyor uyanıyor en son çareyi ayakta sallamakta buldum ( yapmam dediğim her şeyi yapmaya başladım 😂 ) aslında birazda tereddüt ettim sallarken alışır diye ama uyumamasından daha iyidir dedim ve zaten çok fazla sallamama gerek kalmadan hemen uyudu. Arada kriz anlarında böyle sallayarak uyutsam alışır mı? Ve sizin uyutma yöntemleriniz neler