Merhaba arkadaşlar
Bebeğim 15 aylık
Koltuk kenarında tutunaeak tel elle de yürüyor koltuğa kendi desteğiyle çıkabiliyor
Ayakta yerden kendisi etraftan tutunmadan kalkabiliyor ayakta 3. -4 dk kalabiliyor yere çömelirde kalkarsınız ya onu da yapıyor bazen
Tezgahı tutarak ayaklarını iterek çıkmaya dahi çalışıyor tek eliyle tuttuğum da adım atıyor bacaklarını geniş açınca düşüyor
Ortapediye götürdüm bir problem olmasını söyledi kalça röntgeni de çektirdim problem yok dedi
Adım atacakken etrafa bakıyor tutuyor öyle emin olarak aşıyor
Yürür mü ya korkuyorum bu durumu yaşayan oldu mu
Uzun oldu kusura bakmayın