5 aylıkken ayırdım şuan 10 aylık , beşiğine sığmıyordu artık o yüzden sürekli uyanıyordu , birde çıt sesine bile uyanırdı. Ayırmanın zamanı geldi diye düşünüp ayırdım daha rahat uyumaya başladı .gece Onun odasında uyutuyorum , uyanınca da emziriyprum ya da pış pışlıyorum geri uyuyor