begonvil00 Yürümeye tam anlamıyla 1 ay önce başladık ama durduğu yerde tabanına basıyor evet ama yürümeye başladığı an parmak ucu, bunun yüzünden dengesinide sağlayamıyor. Ne yapmalıyım düzelmesi için başına gelen var mı. Doktora da götürdüm normal dedi
gg3848 begonvil00 hep mi parmak ucunda yürüyor benim kızım da 17 aylıkken ara ara oyun yapıyordu bıraktı sonra ya da evin içinde de ayakkabıyla yürütün o zaman parmak ucu basmaz
aysebb begonvil00 Normal evet yeni yürümeye başladığı için. 18-24 aya kadar bile ara ara olur ondan sonra kaybolur
elifff94 begonvil00 benimki de aynı hatta sıralamaya başladığından beri prmak ucunda durur. 11.5 aylıktı neredeyse yürümeye başladığında durduğu yerde veya çok yavaş yürüyorsa tam basıyor evet ama hızlı yürüyorsa hep parmak ucu. Doktora bende sordum Dehb olabileceğini söyledi ama hiç kafama takmadım. Görüldüğü üzere bu durumda çok çocuk var yani bende normal olduğunu düşünüyorum
osenses28 begonvil00 merhaba oğlum 14 aylık sıralama emekleme tay tay durma hepsi mevcut fakat hala desteksiz yürümüyoruz destekli yürüttüğümüz zamanda parmak ucunda yürüyor ama dururken ayakta taban basıyor cuma günü özel bir fizyoterapiste götürdük alanında çok başarılı bir isim bursada aktif plantar kavrama refleksi dedi yani aslında suan da bebek yürümeyi değil yer çekimi ile baş etmeyi öğreniyor dedi masaj gösterdi ayaklarına düzenli yapmam gerektiğini söyledi topuk kısmını uyaran vericek şekilde video aldık zaten kendimiz 2 haftada bir olucak şekilde kendisinden de destek alacağız seansa gidicez korkulacak bir durum olmadığını ama iyiki bilinçli davrandığımızı söyledi yani eğer böyle bir imkanınız var ise sizde değerlendirin diye yazmak istedim ☺️
begonvil00 osenses28 aynı bizi tarif ettiniz. 😊 Bizim doktorumuzda 18.aya kadar yavaş yavaş düzelir demişti.
osenses28 begonvil00 baya kafama takıyordum ama fizyoterapisten sonra içim rahatladı gerçi hala daha takılmıyorum diyemem de baya Baya parmak ucu çünkü
eozlem begonvil00 19 aylık, hala ara ara parmak ucunda yürüyor ki 10 aylık yürümeye başladı. Dert etmeyin bence.