Dış gebelik yaşayıp atlattım ve tam kendime geldim derken prezervatif azizliğine uğradık ve ertes72 almak zorunda kaldım. Bugün 4. Günüm ve kanama yaptı yani çok değil ama leke de değil ped kullanıyorum hala geliyor. Bu normal mi adet döngümü bozar mı yaşayan varmı