2prensannes2 Tam o aylarda öyle yürüyordu oğlum, önemli olan hep mi öyle yürüyor?
Otizmle alakasını bilmiyorum ama hep öyle yürüyorsa yürüyüş bozukluğu olarak geçer.
Yani düzeltmez ve hep parmak ucu yürürse fizyoterapi alması gerekir.
Arada yapıyorsa (oğlum öyleydi) dikkat çekmek , oyun , taklit vs gibi yapıyor olabilir . Yaptıkça uyarın ve düzelttirin .