Kızlar bugün oğlumu okuldan almaya giderken bi anda gözüme bişey kaçtı yürürken. Gözümü ovuşturdum ama öyle bir batıyor ki sanırsın odun parçası var içinde, kuaför vardı köşede hemen oraya attım kendimi aynadan baktım fakat hiç bir şey yok ama felaket ağrıyor açamıyordum.
Oğlumu alıp eve dönene kadar gözlerimden yaşlar akıyordu. Eve geldim elli kere yıkadım yok hala batıyor. Uyudum üstüne biraz dinlenince belki geçer diye hafiflemiş ama hala batma var. Ne yapmalıyım kızlar, nasıl geçer bu?