afra_krdg o sabah karnıma tekme atınca (hamileyim) sinirlendim istersen altına işe sıç umrumda değil bez takmıyosun kocaman kız oldun ben bok temizleyemem dedim cıkardım lazımlık adaptör ne varsa tuvaletin gelince söyleyeceksin söylemezsen kavga ederiz altına sıçsan dahi bez takmıcam o yüzden boşuna benimle inatlaşma senin yaşındakiler çoktan bezi bıraktı okula gidiyor sen benimle ot gibi evde oturuyorsun bırak bezini parasını neye harcıyorsan harca okula git arkadaşın olsun ne diye benimle evde akşam ediyorsun biraz kafanı çalıştır dedim. tuttum kolundan yakınımda ki okula götürdüm bak bezi bırakırsan buraya geleceksin bırakamazsan da sen evde otururken arkadaşların burda gülecek eğlenecek dedim inat etmenin artık zamanı geçti altına yaparsan burada sana gülerler burda hiç bir çocuk altına yapmıyo dedim. baya zorbaladım yani çünkü sabrım taşmıştı artık 2 yasına girdiğinden beri deniyordum ağustosa kadar denedim sonra hamile olduğumu öğrendim ilk 3 ayım zorlu geçti derken o gün karnıma bezini almam icin eğildiğimde tekme atınca bardağı taşırdı. şimdi bez parasıyla abur cubur alıyor oyuncak alıyor ona iç
çamaşırı aldım renkli renkli, oyuncak aldım, dondurmalar aldım. ilk gün kabullenmedi ağladı kendine vurdu hiççç umrumda olmadı götünü de yırtsan şu halıya da işesen takmıcam dedim 1 saat ağladı sonra geldi yanıma anne giydir dedi yeni boxerini giydirdim oturdu. her 2 saatte bir alarm kurdum 12-2-4-6-8-10-12 bu şekilde alarmları var hala. önce soruyorum tuvaletin var mı diye genelde yok diyor olsa bile bende tutup kolundan artık tuvalet zamanı bak alarm çaldı diyorum. ilk gün 2 kez altına kaçırdı asla taviz vermedim olur böyle şeyler demedim. olmayacak dedim işemeyeceksin sen bunu altına yapmayı biliyorsan çişin olduğunu da biliyorsun bana söyleyeceksin dedim lazımlığı salonun ortasına koydum bana söylemiyosan da soyunup oturacaksın buna dedim. ilk 2 gün dediğim gibi arada kaçırdı ama bakışımı değiştirmedim o ilk 2 gün kaçırmasına rağmen sabahları kuru kalktı. (gece alezim olmadığı için bez taktım) şu an hala sabahları kuru kalkıyor alez alıcam bu hafta o yüzden gece önlem amaçlı bez takıyorum. kaka konusunda da 3 gün tuttu bende kayısı kurusunu hosafı dayadım yoğurt yedirdim yapıcaksın onu dedim yanından ayrılmadım mutfağa bile gitmedim onu bırakıp cunku anında yere çöküyordu saklanıyordu hep gözümün önünde tuttum temizlik bile yapmadım eşim gelince gözünü ona dik sakın kafanı çevirme dedim ilk gün koyun gibi yaptı lazımlığa parça parça tiksindi kendinden ama aferin dedim kakasını yapana kadar ödül koydum gittik dondurma aldık kakanı yaparsan bunu yiyebilirsin yoksa yok dedim. kakasını yapınca da sözümü tuttum direkt verdim. en fazla 4 gün sürdü şu an 3 hafta olmak üzere hiç kaçırmıyor hep söylüyor sabah da kuru kalkıyor hatta bugün dışarıda tuvaletim geldi dedi ilk kez uzunca dışarda kaldık hemen tuvalete götürdüm arından da eline şeker aldım aferin sana hep böyle ol söz dinle altına yapma dedim arada ödüllendiriyorum o da onu teşvik ediyor gururlanıyor. sen çişin var mı diye sorma tut kolundan götür ilk denerken yazın bende soruyordum çocuk tabi söylemiyordu artık oturtuyorum tuvalete o tuvaleti yapana kadar kalkma diyorum ne telefon izleyebilir ne abur cubur yiyebilir onu o 4 gün inadı kırılana kadar dışarı çıkarmadım camdan bile bakmasına izin vermedim ekran vermedim sevdiği herşeyi yasakladım. hala diyorum kazalar olabilir ama ben bilerek yaptığını anlarım beni kandırmaya çalışma azsa az çoksa çoktur olanını yapmak zorundasın. benimki de tuvaletten cıkınca işiyordu altına bilerek yapıyorlar ıkınıcaksın yapıcaksın başka yolu yok dedim. kakasını da hadi kim daha güçlü osuruyor dedim öyle çıkarttım ıkınmayı beceremiyordu osururken öğrendi 1 kere yapınca devamı geldi