Oğlumun dönem dönem bazı şeylere takıntısı oluyor. Mesela bu dönem şuna takmış durumda. Kreşte her gün boya kalemlerini sayıyormuş eksik olursa bulana kdr ağlıyormuş öfke krizine giriyormuş arkadaşlarlarınjn boya kalemlerini almaya çalışıyormuş . Öğretmeni her gün bu sayma hareketini yapıyor dedi. Mesela evde okuduğumuz bi hikaye var her akşam onu okumak istiyor artık ezberledim hikayeyi resmen o derece. Eskiden küçükken aynı salıncağa binmek isteme gibi takıntısı vardı uzmana götüreceğiz destek alacağız okb olabilir gibi. Yaşayan var mı bu durumu ?