Merhaba bebeğim 3 aylık bir hafta önce grip oldu. Burnu tıkandı hep memeyi reddetti daha emmiyor sütüm azaldı hatta yok gibi bir şey.
Benim gibi erken sütten kesilen ya da kesilme tehlikesi yaşayan var mı
Sağsam da sağdığım sütü içmiyor iştahsız
Bu durumu yaşayanlar ne yaptı atlatabildiniz mi