defnekusum_ Sevinmekle beraber üzüntülüyüm de Bugün kızım baba dedi :D hatta susmuyor sürekli tekrarlıyor çok sevindim duygulandım ayrıyeten üzüldüm de anne demesini çok istedim :') sizin bebekleriniz ilk hangi kelimeyi söyledi
esraalic defnekusum_ Maşallah 💖 benimki de ilk baba dedi hala anne demiyor maalesef o kadar üzülüyorum ki ama üzerine gitmiyorum zamana bıraktım 22 aylık kızım
gg3848 defnekusum_ genelde ilk baba diyorlar zaten ama sonrasında kızım anne demişti sonra da dede dede dedi öyle devam ettik maşallah sizinkine de güzel güzel konuştuğu günleri görün inşallah🙏🏻🌸
beyzzsenturkk_ defnekusum_ hep baba dedi 18. aya kadar 2 babası vardı (ben dahil)😄 sonra anne demeyi öğrendi biliyordu da inat ediyordu 😂