umaygry benim kızımda da 5 aydır geçmeyen pişik var son gittiğimiz doktor testlerde çıkmaz ama bu süt alerjisi dedi. Ama doktorun dediğine göre süt alerjisi tüketimden çok sonra başlarmış o yüzden biz sütten olduğunu anlayamazmışız bile, Süt ürünlerini yedirmeyi kestiğin anda da hemen geçmez 1 ay beklemen lazım ama yine de geçmezse emdiği için sizden de keseceğiz dedi. Kızıma süt ürünlerini bıraktıralı yaklaşık 20 gün oldu, genel kızarıklık geçti ama kakasını 3-5 dk almazsak yine hemen kızarıyor. Bir süre ben de yemeyi bırakacağım. Belki siz de daha uzun süreli denerseniz işe yarar 🤷♀️