dalezgi41 gazı sancısı olmadığını nerden biliyorsunuz ki ? Gazı çıkartınca bitmiyor maalesef gaz sancıları girer uyku saati geçmiştir çok fazla uyarıcı vardır etrafta kulağı ağrıyordur karnı ağrıyordur birde 2 aylık çok küçük kokunda kalmak istiyordur çevreyi net göremediğinden oyalanamaz kendi kendine tek bildiği şey emmek o yüzden canı sıkılır ağlar 🤷🏼♀️