Oğlum bugün itibarıyla kendi başına koltuk tepelerine çıkmaya başladı ve hoşuna gidiyor sürekli tekrarlıyor bu hareketi, izlediğimde kendini kurtararak düşmeden iniyor ama tam olarak ne zaman öğrenir bazen gelişi güzel yürüyor gibi de düşeceğinin çok farkında değil