Guzelanne34 Kızlar bugün sabah test yaptım evde silik çıktı 2. Çizgi. Hastaneye gittim ve sonuç 60.16 çıktı hamilemiyim nolur cevaplayın kızlarrrrr
SooMin Guzelanne34 evet suan çok yeni olusuyor dinlenin suan dr giderseniz kese görünmez biraz sabredin
Bade38 Guzelanne34 Bu değer hamilelik evet ama sağlıklı mı değil mi önemli olan o onun için de ikinci gün tekrar kan verin
Guzelanne34 Bade38 doktorla iletişime geçtim değerin 1500lerde olması gerekiyormuş kese görünmesi için beklemem gerekiyor yani