4.5 yaş ablasından bebegıme hastalık gectı kızlar kreşe gıdıyor ablası bebegım daha 27 günlük ne kadar sakınsak da yaklaşma desek de ıster ıstemex aynı evde olduğu ıcın gecmıs grıp . Daha dün başladı belırtılerı çok tıkalıydı burnu ben hemen bugün doktora götürdüm hırıltısı var dedı yoğun bakıma alıp antıbıyotık başlattı hava verıyorlar . Çok üzgünüm var mı Bızım gıbı başından geçen ne kadar kaldınız moral verın nolur dualarınıza talıbım. 1 hafta yatar dıyorlar geçmezse il Sehır hastanesıne sevk edeceğim dedı Dr 😢