afra_krdg Merhaba🌸
İlk başta kolaylıklar ve sabır diliyorum size ben de tuvalet eğitimini tamamlamış bir anne olarak sana yardım etmek derim 29 aylık iken muayene eğitimine başladım 30 aylık olduğunda tamamen kavramış bitmiş ve öğrenmiş bir şekilde ayımızı doldurduk ve ilk bir haftada belki sayılı olacak şekilde kaçırmalarımız oldu ilk başta çocuğun hazır olması gerekiyor tuvalet eğitimine başlamadan önce cişi kakasını lazımlığa veya klozete yapması gerektiğini anlatman gerekiyor o durumu kavraması gerekiyor yani geldiğinde sana söylemesi gerektiğini bilmesi gerekiyor diyebilirim daha sonrasında cıs yapma aralığını dakikasına tutmalısın örnek veriyorum ben ilk bir hafta 15 dakika arayla tuvalete götürdüm vve tuvalete giderken çişin geldi mi çişin var mı diye sormadım direk çişin geldi tuvalete gidiyoruz dedim bu şekilde itiraz etme olasılığını en düşüğe indirdim daha sonra bir hafta geçtikten sonra 45 dakika arayla yarım saat dakika arayla götürmeye başladım tabi bu süre zarfında dediğim gibi kaçırmalar oldu ama çok az olacak şekilde yani sayalı daha sonra 1 saat 1,5 saat 2 saate sormaya başladım daha sonrasında 15 günün sonunda kendisi cisim geldi demeye başladı