urs_mom Doktorum bana duş alırken dahi kapatmayacaksın üzerinden sabun su akıp gidecek keselemek dokunmak yasak,duştan çıkınca da saç kurutma ile uzaktan düşük ayar da iyice kurutacaksın demişti. Hatta bu dependler var ya ertesi gün kontrole geldiğinde kendisi yırttı çıkarttı 😂Bu bölge hava alacak,kuru kalacak terleme vs istemiyorum demişti. Birkaç günde batikon ile günde bir defa pansuman yapmamı istemişti. Dediklerini uyguladım ve bu şekilde hiçbir sıkıntı,sorun yaşamadım kolayca geçti gitti herşey. Yani bilemiyorum size neden öyle denildi ama ben bu kada süre kapatıldığını cidden duymamıştım şaşırdım.