Merhaba. Bebeğim 12 ay 22 günlük. Müzik vs çalınca hiç tepki vermez. Oynamaz gülmez. Normalde çok güleç bir çocuk. Biz karşısında oynasak filan sadece bakar mimik bile yapmaz çoğu zaman. Bir çok bebek görüyorum daha küçük aylarda bile müziğe tepkileri bar oynarlar gülerler. Bizde hiç yok. Normal mi endişelenmeli miyim ?